środa, 27 sierpnia 2014

SIEMA!

Witajcie kochani!
Dzisiaj piszę do Was z prośbą. Mam nadzieję, że na mojego bloga jednak trafiło kilka chociaż osób, które szukały właśnie jakichś wpisów, blogów o tematyce Woodsockowej i to właśnie ich potrzebuje do stworzenia następnego posta. Mianowicie chodzi o podesłanie Waszych fotek z Wooda. Byłabym bardzo wdzięczna, chętnie zobaczę te zdjęcia i najlepsze wybiorę i wstawię na bloga wraz z kolejnym postem, oczywiście, jeśli będziecie chcieli mogę podpisywać autorów. Zdjęcia podsyłajcie na mój profil na Facebooku : K L I K, lub na moją pocztę lucek2305@gmail.com
Zdjęcia mogą przedstawiać dosłownie W S Z Y S T K O. 
Zdjęcia będziemy wybierać w następną środę czyli za tydzień, w godzinach od 22.00 - 23.00.
Miłego dnia! 

1 komentarz:

  1. zaraz wysyłam maila :)
    może jeśli chcesz postarać się o wieksze zainteresowanie, to napisz do pejdży takich jak 'woodstockowicze', by poinformowali o tym poście swoich fanów c:

    OdpowiedzUsuń